Projecte aparadors Emblemà tics amb Llum i Disseny
· Quan? 30 de novembre de -0001
Sabies que ara pots passejar pel cor de Barcelona i gaudir de la il·luminació nadalenca seguint la ruta de botigues emblemà tiques o històriques del barri Gòtic? En aquests comerços, estudiants i escoles de disseny han creat aparadors especialment dissenyats per a l'ocasió. Et convidem a descobrir-los. Aquest iniciatiu compte amb la col·laboració de la Regidoria de Comerç, Barcelona Centri de Disseny i l'Associació d'Emblemà tics.
Els projectes realitzats per estudiants de fins a nou escoles de disseny decoren els aparadors de les següents deu botigues del Barri Gòtic:
- La Manual Alpargatera, Avinyó 7. 'Nadal a Barcelona, explosió de contrastos'
- Cereria Gallissà , Cardenal Casañas, 5. 'Barcelona reflecteix en les Festes de Nadal'
- Espai Quera, Petritxol, 2. 'Sopar entre Lletres'
- Miret, Petritxol, 7. 'El taller dels desitjos'
- GuanterÃa Alonso, Santa Anna, 27. 'Nits de Bohèmia i d'Il·lusió'
- BarreterÃa Mil, Fontanella, 20. 'Present Continu'
- EstamperÃa de Sant Josep, Boters, 7. 'Navitus'
- Cereria Subirà , Baixada de la Llibreteria, 7. 'Sota la Llum d'una Espelma'
- La Casa dels Sabatilles, Baixada Llibreteria, 10. 'Com a casa, en cap lloc'
- El Rusc, Plaça de l'Àngel, 12. 'El Rusc'
Barna Centri i l'Associació d'Emblemà tics organitzen un sorteig entre els qui participin en la votació popular per a triar l'aparador més innovador. Per a participar, recull una papereta en qualsevol de les botigues amb aparador il·luminat, marca un sol aparador del llistat i completa les teves dades de contacte. Diposita la teva papereta en l'urna situada en l'entrada de la Pastisseria El Rusc.







